KPN gelooft dat digitale oplossingen een belangrijke rol spelen in het kwalitatief hoogwaardig, betaalbaar en toegankelijk houden van de zorg voor toekomstige generaties.
Daarom faciliteert KPN zorgorganisaties bij hun digitale transformatie. Het bedrijf ontzorgt door ICT beheer integraal over te nemen, helpt bij de realisatie van zorg op afstand én helpt bij het breed in adoptie krijgen van gevalideerde eHealth oplossingen die voldoen aan strikte veiligheidseisen.
Dat doet KPN niet alleen, maar samen met zorgprofessionals en partners. Met onze jarenlange ervaring in de sector zijn wij dé ICT-partner voor de zorg. Onze focus ligt op 3 thema’s.
1. Technologie voor digitalisering: met de inzet van bewezen en waar mogelijk generieke technologie voor de digitalisering van zorgprocessen, dragen we bij aan meer efficiëntie en een hogere kwaliteit van zorg.
2. Veilige informatie-uitwisseling: door het mogelijk te maken om data beschikbaar te stellen en te delen, maken we de samenwerking tussen zorginstellingen makkelijker en zorginformatie beter beschikbaar en bruikbaar – ook voor burgers.
3. Zorg op elke plek: door te faciliteren dat zorg overal kan plaatsvinden, dragen we eraan bij dat zorg voor iedereen toegankelijk blijft, digitaal én persoonlijk. Zowel binnen de instelling, daarbuiten en onderweg, als voor de patiënt of cliënt thuis.
Ga naar de website.